Spice of My Life

Followers !

Halaman

Ahad, 31 Disember 2017

Berlabuhnya tirai 2017...


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Pejam celik pejam celik dah nak masuk tahun baru kita ni kan, sekejap saja rasa masa berjalan setahun, rasa macam semalam KK balik dari Jogja, hahaha


Alhamdulillah, dah makin tua, tahun depan KK masuk 24 tahun, lagi enam tahun dah 30, hahaha, masa tu pun rasa tak kahwin lagi, biarlah dah tak ada jodoh kan, hehe

KK tak pasti apa azam KK tahun ni, tak ingat dah, nanti KK godek balik entri tahun lepas, tapi rasa tak ada pun, dan yang paling menarik iaitu azam terbaru KK

Azam KK untuk tahun depan ialah KK tak nak berazam !! hahahaha, biarlah orang nak kata tak ada masa depan pun, sebab malas nak sakitkan kepala ni

KK nak hidup dengan tenang, dan jalani dengan sempurna semaksima mungkin, gembira selalu tanpa ada acuan yang menyempitkan suasana harmoni

Selamat tahun baru semua !!

2 ulasan: