Spice of My Life

Followers !

Halaman

Jumaat, 26 Januari 2018

Sarapan yang padu !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

KK nak ulang siar cerita minggu lepas, alkisah bila KK balik Kuantan, inilah hasilnya bila dapat balik rumah,haha


KK akan singgah di kedai kawan ni, kat sini macam-macam ada jual, cukup lengkap lah, segala kuih, segala nasi pun ada, yang gorengan punya banyak


KK pilih untuk makan nasi minyak ni, nampak macam sedap, rasanya memang sedap tau, dengan nasi ala hujan panas tu, terbaik sampai terangkat, hahaha

Tak sabar lagi nak balik Kuantan, nak lagi datang kedai si Erne ni, nak makan nasi lemak, nasi minyak dan semua sekali !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan