Followers !

Jumaat, 14 Jun 2013

Dapat Hadiah Mini Giveaway by Noranis Amar !

senyum kambing !

Assalamualaikum,

Petang tadi kimi nak check surat apa yang sampai hari ni, ada lah 2 surat, satu surat abah dan satu surat kimi, rasa macam pelik sebab lama dah tak rasa dapat surat.

comel kan?

Buka lah surat tu, tengok2 hadiah GA, terkejut kejap, hehe, dapat stiker blogger malaysia, serius comel sangat sticker tu. kimi suka, sayang pula nak pakai, simpan saja :)

surat cinta :) hehe

Kimi nak ucapkan terima kasih kepada blogger Anis Tin Tin kerana memilih kimi sebagai pemenang.

Kredit : http://dunianuranisamar.blogspot.com/ ~



2 ulasan: