Followers !

Selasa, 16 Jun 2015

Bersama anak dara orang...


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Bila dah dekat puasa ni, sebelum masing-masing sibuk, apa salahnya curi sedikit masa untuk bersama kawan-kawan yang lain


Perancangan singkat, ajak-ajak ayam, menjadi juga, itulah istimewa perkara tidak dirancang, menjadi dengan baik, tapi dalam masa singkat


Masing-masing dengan tak berapa nak ada duit, termasuk KK, jadi makan chicken chop di Hutan Bandar Bistro sahaja, murah tu, RM 5 sahaja

Suka makan kat sini, bulan ini saja masuk dah 5 kali, tak puas makan, tak bosan, haha, hantu makan macam KK tak pernah kenal erti bosan dalam makan


Balik tu jalan-jalan dulu, singgah benteng dulu, tengok sungai, haha, sambil selfie, kat sini ramai orang berkasih-kasihan, kami ni datang ramai-ramai, memang tak sesuai, haha

Balik lah, sebab hari dah lewat, esok kerja pula, jangan bazirkan waktu tidur, haha, esok KK kerja, dan kita puasa hari Khamis, huhu !


Tiada ulasan:

Catat Ulasan