Spice of My Life

Followers !

Halaman

Jumaat, 26 Jun 2015

Ramadan 9 : Berbuka di rumah


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Harini dapatlah KK berbuka di rumah, sebab kan cuti, dapatlah berbuka dengan keluarga, walaupun tak semua ada, tapi suasana tetap meriah


Alhamdulillah, sudah 9 hari kita berpuasa, cepatnya masa berlalu kan, KK pun sedar sebenarnya, bila dah kerja, memang tak tengok masa

Mak KK masak biasa saja, daging masak kicap, hehe, selera betul KK makan tadi, tapi tak nak makan banyak sangat, nanti tak larat nak solat, hehe

Esok dah kerja macam biasa, dan esok hari gaji, haha, nampak tak KK senyum sampai telinga? haha, memang tak nampak, tapi kalau bayang pun boleh

Meniti hujung bulan, nanti dah masuk bulan 7, raya pula di pertengahan bulan, mesti seronok tahun ni, harap ada kelainan

Apa pun, teruskan berpuasa, tambahkan ibadahmu :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan