Followers !

Khamis, 11 Jun 2015

Esok, cuti !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Batuk KK ni tak habis--habis lagi, air dah banyak minum, setiap kali batuk minum air, tapi cuaca tak menentu, perkara biasa, sebab bukan KK seorang saja

Esok KK cuti, haha, hari yang diannti, dan esok ada rancangan, kalau menjadi nak melawat zoo, haha, berzaman dah tak jejak kaki ke zoo

Tak silap KK, kali terakhir ke zoo pada tahun 2008, masa KK di bangku sekolah lagi, tingkatan 2, masa itu ada program membersih kawasan zoo

Selepas 7 tahun, KK akan jejak kembali, mesti banyak perkara yang berubah, macam mana lah, haha, tak sabar nak tengok.

Kalau jadi, lepas Jumaat nak pergi, dalam jam 3 petang, dan sebelum balik tu nak singgah di Teluk Cempedak dulu, makan chicken chop, huhu


Tiada ulasan:

Catat Ulasan