Spice of My Life

Followers !

Halaman

Selasa, 23 Jun 2015

Jangan buat KK bosan !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Bila cuti dengan puasa lagi, aktiviti paling kerap dilakukan ialah main telefon


Tak sah kalau tak hadap menda tu kan, haha, macam-macam media sosial yang buat manusia sekarang jadi tak bosan


KK ni tak boleh bosan, ada saja kerja dicari, dan minat KK pun semua pasti tahu, hehe

Pergilah ke dapur, tengok barang-barang cukup ke tak nak buat kek, kek minyak saja

Kek paling mudah, KK ni tak suka buat kek yang terlebih teliti macam Red Velvet lah, kek Cheese lah, dan banyak pakai bahan


Tak sampai 30 minit dah siap, sekarang tunggu bakar saja, hehe

Bolehlah makan untuk berbuka nanti, dan ingat, jangan buat KK bosan, tak pasal kek sebiji dibuatnya, haha

Selamat berpuasa semua !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan