Spice of My Life

Followers !

Halaman

05/06/2013

Buku Rujukan STPM Penggal 3 !



Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Musim persekolahan akan tiba tak lama lagi, cuti 2 minggu rasa sekejap saja, haisshh, tak puas lagi cuti kalau dikirakan, haha

Jadi, bermulalah penggal baru bagi yang ambil tingkatan 6 macam kimi, dan paling best, penggal terakhir bagi semua dan habis pengajian di tingkatan 6.

Buku2 penggal 3 sudah kimi beli, kimi beli awal2, supaya tidak habis, buku f6 ni macam pisang goreng panas, letak habis, letak habis, jadi sebelum dirembat orang lain, kimi rembat dulu, haha



Masa kimi beli buku, cuma buku bahasa Melayu yang tak keluar lagi, buku2 subjek lain dah ada, cuma BM yang tak ada, jadi beli buku yang mana ada dulu, BM kemudian.

Moga2 buku ini memberi manfaat kepada kimi dan terus berjaya di tingkatan 6 dan jika ada rezeki kimi nak sambung di peringkat ijazah pula

# 4 hari lagi akan menjejak kaki ke sekolah !


4 ulasan:

  1. takpe, lepas exam boleh cuti puas2. hehe.. stpm ada berapa subjek yg wajib diambil? saya kira nak ambil stpm la.

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe, stpm subjek wajib cuma 2, pengajian am dan muet, tetapi awak kena ambil minimum 4 subjek tidak termasuk muet, atau maksimum subjek 5 tidak termasuk muet.

      Macam saya, pengajian am, sejarah, bahasa Melayu, pengajian perniagaan dan muet :)

      Padam
    2. kalau calon luar kena ambil minimum 4 subjek tidak termasuk muet juga ke? ada cadangan buku yang bagus tak stpm? maksud saya buku stpm keluaran apa, tahun & etc..?:)

      Padam
    3. saya rasa sama saja, minimum 4 subjek tidak termasuk muet, kalau buku rujukan stpm, saya cadangkan logman dan pelangi..

      Padam