Followers !

Rabu, 11 Jun 2014

Bayar bil U Mobile untuk 2 bulan


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Minggu lepas KK baru bayar bil telefon untuk 2 bulan, bulan April dan Mei, senang, bayar 2 bulan terus, haha



Kalau dikirakan, bil KK dah tertunggak tu, sebab yang bulan April tak bayar, jadi masuk sekali dalam bil bulan Mei.

KK ni ingat-ingat lupa, banyak sangat difikirkannya, haha, tak tahu lah, bila dapat mesej dari U Mobile, terkejut tengok bil, bila semak balik, baru tahu.


Mesej yang sampai cuma total bil yang diperlu dibayar, jika nak tengok bil penuh, perlu dimuat turun dari u.com.my

Bila tengok, baru tahu, sebab ada tunggakan dari bulan lepas, lupa nak bayar, ingat dapat gaji nak bayar, sampai bil baru baru teringat, haha.

Alhamdulillah, KK dah bayar, bayar guna Maybank2u sahaja, mudah bukan? nanti KK tunjukkan caranya. hehe


2 ulasan: