Followers !

Khamis, 26 Jun 2014

Cuti 2 hari :))


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Dah 5 hari blog terbiar, KK pun dah 5 hari kerja tanpa henti, memang tak ada masa nak tengok blog, balik rumah rehat dan tidur.


Harini baru dapat rasa cuti, 2 hari pula tu, memang seronok, barulah rasa sikit bercuti, kalau sehari je, baik tak payah cuti, haha

Sekarang masalah tak cukup staff, lepas ni tinggal 3 orang sahaja terkontang kanting kat bakeri tu, sadis betul.

KK berfikir macam manalah kerja 3 orang, dalam sehari tu mesti ada seorang cuti, seorang kerja pagi, dan seorang lagi kerja malam.

Hahaha, dugaan di bulan Ramadan, insyaAllah KK kuat untuk hadapi itu semua, pengalaman baru buat KK.

Tak perlu difikirkan lagi, sebab KK cuti ! berehat dengan sepuasnya


Tiada ulasan:

Catat Ulasan