Spice of My Life

Followers !

Halaman

Sabtu, 14 Jun 2014

Jadual kerja bulan Jun !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Dah separuh bulan, baru sibuk nak kongsi jadual kerja, haha, biarlah, nak tunjuk sikit kat semua, hehe.



Kalau dilihat, KK punya yang telah diwarnakan tersebut, yang warna merah tu hari cuti, dan biru itu hari kerja.

Jika dihitung, KK bercuti selama 9 hari, dan bekerja 21 hari, sepatutnya 8 hari saja cuti, tapi KK ada cuti tambahan, ehehe


Kalau tengok, KK memang banyak kerja pagi, kerja petang tak banyak, sikit saja, huhu, hanya mampu redha.

Tak boleh bayang KK nanti kerja bulan puasa, macam mana la kan?


Tiada ulasan:

Catat Ulasan