Spice of My Life

Followers !

Halaman

Isnin, 9 Jun 2014

Pergi kerja macam pergi sekolah ^-^


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Kalau KK kerja pagi, dah rasa macam pergi sekolah, sebab bangun pagi, pukul 5:30 dan siap-siap pergi kerja.


Shift pagi kena masuk jam 7.00 pagi, awal kan? Cikgu sekolah pun 7:20 baru masuk sekolah, hehe.

Biasanya dalam jam 6:30 pagi KK dah panaskan enjin motor, pakai kasut, helmet dan terus gerak ke tempat kerja.

Dalam perjalanan memang sejuk, dan bila sampai lebih kurang jam 6:50, memang sunyi saja, kereta pun tak ada, jalan memang lenggang.

KK nak pergi kerja ni, selamat pagi semua, hehe


Tiada ulasan:

Catat Ulasan