Spice of My Life

Followers !

Halaman

Selasa, 17 Jun 2014

Cuti :)


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Esok KK cuti, bila tengok balik jadual, dah 5 hari KK kerja tanpa henti, dah macam bangla rasa, hehe.



Deret KK kerja pagi, penat memang penat, tapi nak buat macam mana kan, hanya mampu redha dan tersenyum.

Hujung bulan ni dah nak puasa, lepas ni bakeri tinggal 3 orang pekerja saja, sedih, sebab nanti ada seorang nak berhenti.

Tak apalah, lupakan hal itu sekejap, sebab KK perlu berehat di hari cuti, kena rehat dengan baik dan secukupnya.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan