Spice of My Life

Followers !

Halaman

Selasa, 24 Mac 2015

Hujan


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Hari hujan mendatang, lama juga dah tak hujan, panas saja setiap hari, petang ni hujan pula, lebat pula tu


Bila dah hujan, hancur semua perancangan, nak buat macam mana, takdir sudah tertulis, jadi kita harus redha

Macam ni lah orang hidup ada motor, susah sikit nak bergerak kalau hujan, tapi harus bersyukur dengan apa sahaja rezeki Allah beri

Kira tak jadi, kalau KK tahu pagi tadi dah keluar, mana tahu petang tiba-tiba nak hujan kan, tapi tak apalah, esok masih ada.

Duduk di rumah saja, tidur sekejap tadi, penat sangat, sebab tadi bangun awal, tak tahu kenapa terkejut tadi

Rehatkan diri, esok dah kerja :)


2 ulasan:

  1. Mmg itulah lumrahkan... Rasa mcm sng naik kereta... Berteduh dr hujan dan pnas... Tapi sangkut pula dlm jem... Setiap sst ada kelebihan dan kekurangnnya kan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul lah kak, apapun harus sentiasa bersyukur :)

      Padam