Spice of My Life

Followers !

Halaman

Isnin, 9 Mac 2015

"Surat cinta" dari PosLaju


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Balik saja dari kerja tadi, ternampak satu kertas oren, rasanya mak yang selit kat pintu bilik KK


Rasanya dah boleh agak dah, memang sah "surat cinta" berantai dari pihak PosLaju, aduhaiiii !!!

Mesti mak KK tak ada kat rumah ni, rasanya mak keluar sekejap, masa itu lah PosLaju nak datang kan

Al-kisahnya, kena ambil sendiri barang tersebut di Pejabat PosLaju sendiri, pejabatnya di Jalan Bukit Ubi tu, atas sikit pada PAIP.

Esok KK nak ajak mak pergi sana, ambil barang KK, patutnya dah dapat, tapi dah dapat "surat cinta", kenalah ambil sendiri kat sana

Satu kerja pula nak kesana, nasib esok KK cuti, hehe


2 ulasan:

  1. Hihihi itulah renyah kerja nk pi sendiri ambil brg kan...tp nak buat cm mana dh terlepas...bagus ajak mak...selamat

    BalasPadam
    Balasan
    1. itulah, satu kerja pula nak kesana, tapi kena ambil juga

      Padam