Spice of My Life

Followers !

Halaman

Rabu, 4 Mac 2015

Sesi belajar memandu :)



Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

KK baru balik dari kelas memandu, penat sangat, nasiblah cuti 2 hari, esok cuti lagi,


Harini KK dapat balik awal, sebab esok KK dah ujian dengan JPJ, tipulah cakap hati tak berdebar kan, huhu

InsyaAllah, harap semua berjalan dengan lancar dan baik, KK tak nak buat banyak kali, cukuplah sekali saja


Alhamdulillah, semua jenis bahagian dapat KK buat dengan baik, cikgu cakap dah boleh, buat macam biasa, jangan berdebar

Harap esok dapat buat yang terbaik !


2 ulasan:

  1. All the best. Aku duk ulang kete sampai 3 kali. baru lulus.. LOL..

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih, KK harap sekali je, hehe

      Padam