Spice of My Life

Followers !

Halaman

Rabu, 31 Januari 2018

Kertas dinding


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Masa tengah pusing-pusing dalam kedai RM2 tempoh hari, KK terpandang satu sudut yang ada lambakan kertas dinding ni, ramai juga orang belek belek


Fikir-fikir balik macam menarik juga kalau tampal dalam bilik kan, tapi nak penuhkan satu bilik tu rasanya makan berpuluh gulung juga, hahaha

KK beli dulu 2 gulung ni, tengok nanti balik Kuantan baru nak ukur dan agak agak berapa lagi yang kena beli, stok kat kedai RM2 banyak lagi, harapnya tak habis.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan