Spice of My Life

Followers !

Halaman

Selasa, 6 Februari 2018

Mee sup + kopi tarik


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Menu makan malam KK harini mee sup ayam, niatnya nak makan daging, tapi daging dah habis, terpaksa makan ayam


Kadang-kadang makan nasi, kadang-kadang makanlah apa yang ada, asalkan makan kat kafe, kalau tak makan kan lapar, jadi makanlah sampai kenyang, hehe

Air tu memang saja mengundang nak bagi bertahan, KK buat air kopi panas gelas tarik, haha, malam-malam ni memang cepat mengantuk, ada kopi selesai masalah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan