Spice of My Life

Followers !

Halaman

Rabu, 31 Januari 2018

Tempah hadiah...


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Bila dah sampai hari lahir kawan-kawan, KK pening fikir hadiah apa yang nak di bagi kan, biasalah perkara setahun sekali


Untuk hari lahir farahhani tahun ni KK nak bagi bantal comel ni, tak buat pun, KK tempah saja, haha, sebab tangan dah tak berseni, tak macam dulu, hehe

Ni tak siap lagi, masih dalam proses, petang ni KK baru pergi ambil kat rumah  orang tu, dan esok baru nak bagi, harapnya farahhani adalah kat Beserah esok.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan