Spice of My Life

Followers !

Halaman

Rabu, 21 Februari 2018

ABJ Special

 

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Petang-petang ni ayuhlah kita melepak di tepian pantai, hirup udara segar yang menderu deru, untungnya KK sebab rumah memang tepi pantai pun, hehe


Basahkan tekak dengan air batu jagung special pula tu, tinggi melangit tak tahu nak mula dari mana, jadinya makan aiskrim yang kat atas tu dulu barulah makan yang bawah


Nasiblah ada dua mak buyung teman kita makan, kalau tak keseorangan juga lah, sempatlah berborak kosong cakap pasal anak-anak, KK cerita pasal anak tekak, hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan