Spice of My Life

Followers !

Halaman

Ahad, 4 Februari 2018

Lepak jam 3 pagi !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Alkisah kelmarin masa KK balik ke Kuantan, malam hari Sabtu tu Danial ajak keluar nak borak-borak, KK tengah tak ada buat apa, bolehlah nak keluar


KK ni dari rumah keluar awal, Danial balik kerja pukul 11 malam, menunggu juga KK tapi memang saja datang awal sebab nak tenangkan diri dulu, haha, ambil angin

Lepas dah sampai tu, apa lagi borak bercerita sebab dah berbulan tak jumpa, sedar tak sedar dah jam 2 pagi, hahaha, esoknya KK kerja, tapi macam tak kerja

Pukul 3 baru sampai rumah, bujang-bujang boleh lagi nak buat macam ni, nanti dah kahwin jangan haraplah kan, hehe.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan