Spice of My Life

Followers !

Halaman

Ahad, 4 Februari 2018

Tenangkan fikiran...


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Kadang-kadang kita perlukan masa untuk bersendirian, melihat jauh ke satu sudut yang kita sendiri rasa tenang


KK ni jarang sekali nak ada masa macam ni, sebabnya kita sibuk dengan telefon kan, tak lepas kadang-kadang, sampai habis bateri barulah tinggal sekejap, haha

Tengok air sungai, tempat orang dulu-dulu ni depan HTAA, kalau orang Kuantan mesti tahu sangat, kalau tak tahu tak payah jadi orang Kuantan, hahaha

Duduk seorang, teringat balik kenangan, tanpa sedar kita dah senyum seorang diri, memori lama berputar balik, KK dah rasa macam tak betul semalam, hehe

Hargai diri sendiri, cari detik gemersik hati, gali semula memori indah yang jauh disudut hati, insyaAllah jiwa pasti bersemi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan