Spice of My Life

Followers !

Halaman

Sabtu, 3 Februari 2018

Steamboat lagi !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

KK ni memang hantu steamboat, boleh kata kat Kuantan ni semua tempat steamboat pernah rasa, dari yang terawal sampai ada kedai tu dah tutup pun ada, hahaha


Kali ni KK ditemani oleh Kak Pija dan Sue, staff kerja cawangan Kuantan, kak pija lah nak makan sangat steamboat, katanya terliur tengok yang grill tu


Ayuhlah kita melantak, sampai tak menyempat nak bergambar berempat, sibuk makan saja, hahaha, yang penting perut kenyang kan, baru puas hati

Terima kasih kak pija dan sue sudi teman KK makan steamboat, nanti kita pergi lagi tempat lain kalau ada rezeki tau, hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan