Spice of My Life

Followers !

Halaman

Selasa, 6 Februari 2018

Santai petang


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

KK ni kalau balik Beserah, mesti tak sekali dua kali datang kedai kawan KK ni, macam-macam jenis kuih ada, bukan saja kuih, nasi pun ada, pilihlah yang mana satu


Tak adalah kita bosan kan, harini makan nasi lemak, esok nasi minyak pula, lusa nasi tomato, pulut kuning dan sebagainya, pilihlah dan boleh bergilir gilir, hahaha


Kuih-muih pula sedap sedap pula tu, tak jemu nak makan, KK suka sangat dengan kuih nona manis dan kuih koci, boleh kata kegemaran lah, hehe

Nanti KK akan warga Beserah semula, jadi tak adalah nak sedih sangat seminggu sekali boleh makan kan, haha, lepas ni hari-hari boleh datang makan sini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan