Spice of My Life

Followers !

Halaman

Sabtu, 24 Mac 2018

Akar kopi !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Tempat wajib lepak seminggu sekali, kadang-kadang sebulan sekali datang, tengok atas masa yang ada juga, hehe


KK suka kopi ais kat sini, sebab rasa unik, kalau jenis orang tak biasa rasa pelik, memang akan sakit perut, takpun minum seteguk terus tak nak dah, tapi KK suka


Nama pun dah unik kan, apa yang berakar lah kopi tu, haha, kat sini boleh jadi tempat lepak, sebab santai, nak roti bakar, nasi lemak pun ada, menu tak banyak

Apapun siapa yang datang Kuantan, KK saran cuba rasa kopi kat sini sebab rasa lain dari yang lain, nak terangkan pun tak pandai, kena cuba baru tahu, hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan