Spice of My Life

Followers !

Halaman

Ahad, 18 Mac 2018

Berkelah @ Pantai Sepat


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Minggu lepas ada buat program berkelah sikit, nak kata buat kat rumah pun tidak, buat kat pantai Sepat, saja jalan jauh, hehe


Lama dah kan kami semua ni tak berjumpa, lepas ni masing-masing semua nak sibuk berpantang, masing-masing dah menanti detik, semua nak jadi ibu




Macam-macamlah bawa nak berkelah, dengan nasi goreng, spagetti, chicken chop, koktel buah, rojak buah dan sebagainya, penuh makanan atas tikar

Lepas ni entah lagi bila boleh jumpa kan, masing-masing sibuk dengan keluarga, insyaAllah lepas semua habis pantang kita keluar lagi ramai-ramai macam ni tau.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan