Spice of My Life

Followers !

Halaman

Rabu, 21 Mac 2018

Kikis karat lama


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Kalau yang dah lama ikut blog KK, pasti tahu KK dulu suka buat apa kan, hahaha, tapi sejak-sejak kerja bidang lain ni, terus tutup buku dah, langsung tak sentuh


Ini pun cuba buat sebab nak bawa ke Kemaman, saja bagi buah tangan untuk kawan kerja lama, rupanya chef pencen ni masih berbisa lagi, mujurlah menjadi tau.



KK bawa ke Kemaman, alhamdulillah diterima baik, katanya sedap, mujurlah kek menjadi, rasa pun menjadi, kalau tak malu muka bawa jauh-jauh tak sedap, hahaha

Nanti kalau ada masa lagi KK nak datang lagi Kemaman jumpa kawan-kawan kat sana, mana tak rindu kan, tempat kita kerja dua tahun juga, dah macam keluarga


Tiada ulasan:

Catat Ulasan