Spice of My Life

Followers !

Halaman

Sabtu, 24 Mac 2018

Mee celup


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Siapa kat sini peminat mee celup? KK pun tak tahu apa yang dicelupnya tu, mungkin ayam? mungkin daging? atau mungkin mee tu? hahahah, semua lah celup


KK ni bukan peminat mee celup sangat, tapi nak makan tu boleh je, cuba rasa sedap juga mee celup kat sini, perah pula asam limau tu bagi masam-masam kan

Pekena pula dengan teh tarik, malam-malam sejuk elok minum air panas, barulah kena dengan suasana kan, hehe

#throwback

Tiada ulasan:

Catat Ulasan