Spice of My Life

Followers !

Halaman

Sabtu, 17 Mac 2018

Jumpa kawan lama


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera

Harini KK cuti, sempatlah nak kemas apa yang patut kan, dengan kain baju tak berbasuh lagi, bilik tak kemas, habislah, esok dah nak kerja


Nak bercerita alkisah semalam, KK ke Kemaman sebab nak ambil gaji, gaji bulan lepas, nasiblah duit tu tak dimakan anai-anai, hahaha, sambil-sambil jalan

Rindu nak ajak kawan kerja lama masa kat kafe dulu, sempatlah berborak tanya khabar, alhamdulillah semua sihat walafiat

InsyaAllah nanti KK akan datang lagi jika ada kelapangan, mereka ni dah macam keluarga dah masa KK di Kemaman

Tiada ulasan:

Catat Ulasan