Spice of My Life

Followers !

Halaman

Selasa, 20 Mac 2018

Lunch box !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Harini untuk makan tenggahari kita melantak tomyam, paling penting satu lauk dan kuah banjir, barulah sedap kan,  hehe


Hidup KK dengan dulu tak ada beza sangat pun, sama saja, tak tahulah mungkin takdir, sekarang pun masih kerja seorang, kat kedai ni sorang-sorang buat kerja, haha

Makan seorang tu dah biasa, naik bosan dah menghadap dinding, hahaha, tapi tak apalah, asalkan kerja, cari rezeki yang halal, KK berharap akan jumpa kerja yang lebih baik, insyaAllah

1 ulasan:

  1. alahai...kesiannya...hehehhe
    jemput singgah di blog saya...ada info best dari traveloka

    BalasPadam