Spice of My Life

Followers !

Halaman

Ahad, 18 Disember 2011

K-Pop ?


Assalamualaikum,

tiba2 kimi teringat dekat lagu kpop...kalu sape lagi tak tahu..kpop singkatan nya..kalu panjang..korean pop star...biase kan nmpak org update status kat fb ...saranghae...saranghae...kpop la nie..saranghae nie maksudnya i love you...mmm...kpop nie ramai jugak org minat..dan ramai jugak haternya..kimi tak tahu nak cakap nape org tak minat kpop...sbb kimi minat jugak..bukan kipas susah mati ok.
...minat biase2 je..tapi still minat la...tapi ada jugak yg tak minat..diaorg ckp lelaki kpop nie muka cam pompuan? yg tu kimi pun tak tahu la..tapi ada la jugak certain2 laki kat korea...mmg tak di akui..sbb diaorg ada yang rambut panjang..artis la katakan..tapi kalu yang minat plak cakap...hensem2...memang kimi pun akui hensem2...ye la kan..putih kapas semua...negara sejuk...mane tak putihnya..pelajar malaysia yang belajar overseas pon kalu duduk 3-4 tahun kat kat sane boleh putih....sbb weather kat sane mmg sejuk,..kat malaysia panas...yg tu yang laki..kalu yang pompuan..tak yah cakap la..comel2..cantik2...semua cantik2..kalu artis la....body shape jgn tak ckp la...semua kurus2 ..kalu yang laki semua badan tough2 blake..sbb tu kot diaorg minat....



daripada yang bnyak group..kimi minat 2 group ni je..yg lain minat jugak...tapi skit2...shinee and girl generation....kalu tanya kimi...faham ker bahasa dia? sumpah! memang kimi sepatah tak faham langsung...tapi! kimi suka dengar rentak dia yang memang masuk dlam jiwa kimi...amboiii. ..hehahehe...siyes..memang tak faham..tapi melodi dia memang boleh faham...lepas tu..lagi 1 kimi nampak diaorg kreatif sgt....dalam pembikinan video klip..kimi suka sgt..memang kene ngan lagu yg dibuat..kalu lagu happy2..konfem video klip nya warna warni....kalu lagu sedih...video klip nya mesti suram..sedih jew...yang 2 tu jew kimi nmpak kelainan muzik kpop nie...lepas tu..ramai jugak la yang sibuk dok tiru ala-ala kpop..buat group..konon nak famous cam group kpop..betol tak? artis malaysia pon nak tiru style kpop nie..hello? kpop tak copy2 ok...mmmm..tu je la kot..pendapat kimi tentang kpop..ramai jugak benci kpop nie...tapi kimi wat tak tahu je...kita tak boleh nak halang minat orang kan? kalu awk tak minat..senyap je la...betol tak? minat masing2....ok la....apa jua pendapat ,komen, kimi terima..pendapat masing2 ..ok..bye...saranghae..hehe..





Tiada ulasan:

Catat Ulasan