Spice of My Life

Followers !

Halaman

Jumaat, 1 Mac 2013

Hang Out with G.I.R.L !


Assalamualaikum ,

Hari ni kimi cuma nak kongsi gambar2 yang sempat diambil semasa kimi keluar bersama farah , tasya dan athirah , hehe , kimi seorang sahaja lelaki , kan kimi pernah cakap yang kawan kimi 80% perempuann dan yang selebihnya lelaki , keterangan lanjut klik SINI , jadi jangan lah buat muka pelik , hehe .

Sebenarnya masa keluarnya 25/2/2013 , lambat update sebab sibuk bersekolah , keluar hari isnin sebab semalamnya hari Merentas Desa jadi , esoknya cuti peristiwa sekolah , bosan duduk rumah , ajak kawan keluar . Nak tengok wayang dan jalan2 saja .



GANGSTER CELOP !
pegang terbalik , haha
athirah yang comel :)


Sebenarnya kita orang beli tiket dah lambat , jadi tasya pula nak makan , tunggu lah kejap , wayang dah start masa tu , nak buat macam mana , tunggu saja , dia cakap iklan dulu , haha

Lepas tasya siap makan , masuklah tengok wayang , cerita punya la kelakar , sampai kimi gelak tak ingat dunia , haha , macam2 , jadi tak rugi tengok , serius ! memang kelakar

Jadi lepas tengok wayang , athirah dengan tasya nak pergi tebus  BB1M, jadi kimi teman tasya di MBS dan farah teman athirah di Popular , lepas dah siap tebus tu , athirah nak balik , ayah dia dah sampai , jadi kita orang tunggu la sampai ayah dia sampai , sebelum tu , ambil gambar dulu , hehe :)

farah & athirah

tasya & kimi

Jadi lepas athirah balik ,aktiviti kami tak habis disitu sebenarnya , ada lagi , hehe , farah ajak pergi Teluk Chempedak (TC) pula , tapi nak pergi TC , motor boleh naik 2 orang saja , takkan nak naik 3 orang kan , haha , 

Jadi farah menberi cadangan yang sungguh bernas sekali , haha , naik Rapid Kuantan (RK), kimi naik motor dan farah dan tasya naik RK , jadi sebelum tu , kimi teman la diaorang tunggu RK .





Dalam 10 minit tunggu RK , sampai la , lepas diaorang naik , kimi pun pergi ke TC bersama motor , farah cakap nak cari kasut , kat sana cantik2 , tasya pun sama , haha , layan saja lah..


Setelah sampai di TC , tasya dengan farah mencari kasut yang menjadi idaman kalbu *konon , haha



pilih jangan tak pilih kak ! haha
Tengah-tengan farah dengan tasya memilih kasut , kimi terpandang satu selipar untuk budak2 , comel sangat !

bentuk ulat , comel !


Comel kan ? geram tengok , kalau ada saiz kimi , memang dah rembat satu , haha , tapi ini saiz budak kecil , jadi telan air liur saja , haha .

Tiba-tiba kasut pilihan farah dengan tasya tak ada saiz , jadi tak dapat nak tolong , hancur musnah harapan , haha , kempunan la 2 orang ni .

Jadi kimi pun ajak pergi makan Burgermbira , sebab kimi memang tak pernah makan , kesian , pernah makan burger bakar saja *kesian , jadi pergi la makan , sebab nak merasa .

10 pilihan aneka burger !

Jadi setelah diteliti dan diolah , pilihan kimi BurgerLakk , tasya pula BurgerCiss dan farah BurgerTahh , lepas rasa , memang sedap , daging + ayam yang rangup , campur pula nenas , memang sedap , jadi tak rugi kalau mahu mencuba , pada harga , ok dan berpatutan :)



Lepas makan , masa untuk balik ! jam dah pukul 8.00 malam , dah malam rupanya , haha , jadi balik dan sampai rumah pukul 8.30 .

Kimi nak ucapkan ribuan terima kasih kepada farah , tasya , dan athirah kerana sudi meluangkan masa dan berseronok bersama kimi , terima kasih kerana menceriakan hariku ! ahaks ! haha , bye :)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan