Spice of My Life

Followers !

Halaman

Sabtu, 8 November 2014

Chicken Chop + Sundae Cone


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Malam semalam, KK dan Kak Sue ke Teluk Chempedak, teringin sangat nak makan chicken chop kat Hutan Bandar Bistro tu.


Gerak dari rumah pukul 7:30pm, bila sampai, dah tengok orang beratur panjang sampai ke bawah, cepat-cepat ambil tempat.


Tak lama beratur, dalam 10 minit macam tu, terus dapat order dan cari tempat, nasib banyak lagi tempat kosong.

Biasalah, bila dah duduk, sambil makan, borak-borak disulami gelak ketawa, bila dah lama tak jumpa kan, banyaklah ceritanya.


Bila dah siap makan, lepak kejap tepi pantai sambung cerita, sambil makan aiskrim McDonald, huhu.

Pukul 10 gerak balik, esok kak Sue nak kerja, KK tak apa, cuti lagi :)


2 ulasan: