Spice of My Life

Followers !

Halaman

Ahad, 2 November 2014

Selamat Datang November !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera.

September telah lama pergi, Oktober pula baru saja meninggalkan kita, kini November pula datang menyapa mesra.


Lagi 2 bulan, sebelum habisnya tahun 2014, nanti dah 2015, umur pun dah meningkat, cepatnya masa !

Tak sangka kan, cepatnya masa berlalu, lagi 2 bulan, dah masuk tahun baru, terkejut tengok kalendar, hehe

Adik-adik yang masih bersekolah ada yang nak ambil SPM, yang lain mesti dah seronok tunggu cuti sekolah, hehe


Walau apapun, dibulan baru ni, tetapkan semangat yang baru, jangan putus asa, teruskan perjalanan yang masih berbaki 2 bulan lagi :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan