Followers !

Selasa, 11 November 2014

Kemas bilik !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Panasnya harini, kat Kuantan memang panas dari petang tadi, hujan pun tak, tapi tetap bersyukur, dapat kering kain di jemuran.


Misi yang tertunda berbulan-bulan akhirnya tercapai, nak kemas bilik yang dah bersawang tu, memang terbaik !

Tengah panas tadi gigihkan diri, kutip sampah, sapu, lap sawang, macam-macam lagilah.

Tak tergamak nak ambil gambar dengan keadaan yang teruk, dah macam reban ayam, haha, berlonggok sampah sarap.


Penat memang penat, tapi bila tengok hasilnya, senyum kambing, haha, kemas sikit, kalau tak bersepah, tak ada rupa bilik tidur.

Esok kerja pula, baru lepas gosok baju kerja, esok kerja pagi, huhu, KK nak rehatkan diri :)

*muka penat, haha


2 ulasan:

  1. haha mood rajin dtg ok lah tu.. kemas jgn tak kemas.. utk keselesaan sendiri jugak yee..

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe, betul-betul, untuk diri sendiri juga

      Padam