Followers !

Jumaat, 28 November 2014

Gaji dah masuk $$$


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Alhamdulillah, semalam gaji KK dah masuk, sekejap rasanya, tup tup dah sebulan, rasa macam baru minggu lepas dapat gaji.


Begitulah masa sekarang, masa berjalan begitu pantas, kita kadang-kadang tak sedar, ni dah nak habis bulan November.

Gaji bolehlah bulan ni, cukuplah untuk KK yang bujang, setakat nak bayar duit motor, bil telefon dan hutang tu bolehlah, nak belanja tu kena beringat, hehe

Walau banyak mana pun, kita harus bersyukur dengan apa yang kita dapat, insyaAllah, banyak lagi rezeki Allah akan hamparkan.


2 ulasan: