Followers !

Selasa, 18 November 2014

Seharian kesejukan *-*


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

KK cuti harini, hehe, tapi cuti pun tak dapat nak kemana-mana, hari ini punya cerita, menjengah luar tingkap meratapi titisan hujan yang tak bernoktah.


Haha, ayat memang terlalu puitis, haha, itulah kerja KK bila seharian duduk rumah, jenguk luar tingkap, tengok hujan.

Tak pun, tatap tv macam tak ada perasaan, entah cerita apa, layan sajalah, bosan-bosan melantak pula, haha.

Sejuk jangan cakap, dah rasa macam kat Cameron Highland, haha, tak perlu pakai penyaman udara, dah memang asli sejuknya

Esok kerja, harap sangat dipermudahkan, semalam kerja kasut dah macam kolam, baju dan seluar tak basah sebab pakai baju hujan.

Kalau tak ada aral sangat, KK redah saja, hidup orang tak ada kereta, tapi walau apapun, kita harus bersyukur, sebab ada orang lagi susah dari kita :)

#kerja pagi esok !


1 ulasan:

  1. iqha singgah sini..btw..jempot singgah

    http://miqhaazmi.sharethisstory.net/my-684502-6120

    http://miqhaazmi.sharethisstory.net/my-684502-6078

    http://miqhaazmi.sharethisstory.net/my-684502-5922

    http://miqhaazmi.sharethisstory.net/my-684502-6046

    http://miqhaazmi.sharethisstory.net/my-684502-6084

    BalasPadam