Followers !

Jumaat, 5 Disember 2014

Kerja !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera

Hai semua, selamat pagi, sihat? alhamdulillah, kalau tak sihat, makan ubat, jumpa doktor kalau perlu.


KK harini kerja shift sebelah petang, semalam cuti, lepas itu kerja petang, hehe, seronok tau, boleh bangun lewat sikit.

Harini dan esok KK kerja shift petang, hari Isnin kerja shift pagi, memang "best" lah kan, mesti jadi zombie ! huwaaa.

Baiklah, KK nak pergi bersiap, haha, dah macam perempuan bersiap bagai, hahaha, tak lah, banyak nak kena buat ni.

*hujan pula, lambat lah masuk kerja ni.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan