Spice of My Life

Followers !

Halaman

Isnin, 1 Disember 2014

Selamat Datang Disember !



Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Kepada yang masih tidak percaya, masih ternganga-nganga, haha, dah betul dah kalendar tu, tak payah nak belek sangat, hancur dah, haha


Sekarang kita berada di bulan terakhir tahun 2014, kurang lagi 30 hari, kita akan melangkah ke tahun baru iaitu 2015 !

Macam tak percaya kan, KK pun sama, rasa sekejap saja masa berlalu, pantas dan tanpa diduga, habis setahun.

Bila dah kerja, masa berlalu macam air saja, tup tup dah esok, tup-tup dah gaji dan habis bulan, hehe


Jika dihitung, hampir 8 bulan KK bekerja disini, tak sangka yang KK akan bertahan begitu lama, hehe, mungkin jodoh kuat dan selesa disini.


Walau apapun, selamat datang Disember, mungkin kita akan menyelami hari-hari yang indah selama sebulan? hehe


2 ulasan:

  1. welcome disember..
    semoga dipermudahkan urusan untuk disember 2014 ini bt kk

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih azrin :)

      semoga dipermudahkan juga untuk azrin

      Padam