Spice of My Life

Followers !

Halaman

Khamis, 4 Disember 2014

Salam Jumaat :)


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Bertemu lagi kita di hari Jumaat, untuk Jumaat pertama di bulan Disember, bulan terakhir pada tahun ni.


Kalau di sebelah Terengganu, Johor dan Kelantan, cuti kan harini, hehe, mesti seronok kan, cuti !

KK pun sama, tapi KK di Pahang, haha, tak apalah, sama saja, cuti juga, esok dah kerja semula, kuang kuang kuang

Di Kuantan sekarang, panas, mudah-mudahan kekal hingga ke petang, sempatlah kering baju yang mak jemur tu

Kepada yang bercuti macam KK, selamat bercuti :) yang bekerja, teruskan bekerja dengan penuh semangat !

*merahnya baju ! haha, baju besar gedabak !


2 ulasan: