Spice of My Life

Followers !

Halaman

Khamis, 11 Disember 2014

Salam Jumaat ^-^


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Bertemu kita di hari Jumaat, bulan Disember, minggu kedua dalam bulan ini, lagi 19 hari kita akan melangkah ke tahun baru.


Harini cuaca di Kuantan agak panas dari pagi tadi, KK pergi solat Jumaat pun perit rasa muka, macam ni gaya kalau dah biasa dalam sejuk, hehe

Kalau cuti pun, KK biasa di rumah saja, tengok tv dan rehat, esok dah kerja semula, hehe

Rasanya nak pergi klinik, minta ubat, tangan KK jadi kering dan pecah-pecah dekat jari-jari tu, tak tahu kenapa.

Walau apapun, hiasi harimu dengan senyuman, kerana perjalanan hidup masih panjang :)

#pakai baju Melayu macam minggu lepas, suka warna merah !


Tiada ulasan:

Catat Ulasan