Followers !

Jumaat, 11 November 2016

Dalam perjalanan..


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Bertolak dari malam tadi, bas tiba di Masjid Sunway pada jam 10 malam, penuh satu bas rombongan cuti-cuti Malaysia bersama makcik-makcik kota yang nak bercuti, haha


Perjalanan sekarang dah ssampai di RNR Gurun, sesi membersihkan diri, solat dan makan pagi sebelum perjalanan diteruskan ke Ayer Hitam, kat sana kena cop passport masing-masing sebelum masuk ke persempadanan negeri sebelah


Mesti dah boleh agak kan KK akan kemana, hehe, tak jauh pun, KK ke Hatyai saja, ni pun ada orang nak belanja, rezeki tak terjangka, alhamdulillah, bukan senang nak dapat kan, hehe

Cutilah KK selama 3 hari, asyik kerja saja, berjalan lah pula kita kan, nanti dah habis duit kita balik semula cari duit balik, haha, duit boleh dicari, pengalaman tak boleh dibeli tau, hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan