Spice of My Life

Followers !

Halaman

Rabu, 2 November 2016

Paracetamol


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

2 hari dah badan ni lemah semacam, rasa macam nak demam, tapi belum lagi, baru baru nak sampai tu, sebelum dia sampai kita makan ubat terus, haha


Tak adalah sampai sakit terbaring, masih boleh bekerja, alhamdulillah, demmq-demam manja katakan, haha, lagipun lama sangat dah tak demam ni

KK memang konsisten makan ubat, kalau doktor suruh telan 12 biji, memang KK telan 12, tapi limit untuk paracetamol cuma 3 saja, tak boleh lebih nanti mabuk pula

Untuk malam ni dah makan, sambil fikir esok nak masak apa lah, beras dah habis, esok baru nak beli beras, beli yang 5 kg saja, bukan ramai pun, kita seorang saja, hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan