Followers !

Ahad, 6 November 2016

Pisang Goreng berangan...


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Inilah kejadiannya bila kita berangan, haha, kuning tu dah comel, bila jadi hitam tu tak berapa lah, hahaa, memang kelakar macam mana boleh KK ni berangan


Semalam punyalah teruk KK sakit kepala, demam tak lagi, rasa terhuyung hayang kepala ni, pukul 9:30 dah tidur sebab pening sangat, bangun pagi dah baik sikit

Dengan tak ada seleranya, nak masak pun malas, KK beli sajalah harini, tak larat satu hal nak masak pun, harap tak berlanjutan sebab Khamis ni KK dah balik Kuantan

Inilah sarapan pagi KK, kejap lagi dah lapar kita pergilah cari makan apa yang ada, tengoklah lauk apa yang menarik kita ceduk, haha, semoga KK kuat dah tabah !



Tiada ulasan:

Catat Ulasan