Spice of My Life

Followers !

Halaman

Rabu, 2 November 2016

Sambal tempe + Telur


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Untuk pagi tadi KK habiskan nasi semalam saja, banyak pula nasi tu, sayang nak buang kita habiskan juga, nak tak nak kena telan sampai habis


Lauk tu pun semalam, sambal tempe tu lebihan semalam punya, dengan tak sihat makan juga sebab fikir nak makan ubat sebenarnya

Nak pujuk diri bagi selera sikit, goreng telur sebiji, hahaha, konon-konon acah pujuk diri sendiri, tak ada orang nak pujuk bila duduk jauh dari keluarga ni

Alhamdulillah, dalam tak sihat, habis juga nasi dan lauk tu, hahaha, demam tak demam perut kena isi, barulah cepat sihat kan, hehe

4 ulasan:

  1. Allhamdulillah... ini pun dh bagus ni, rezeki allah jua... smg cpt sembuh....

    BalasPadam
  2. Assalammualaikum...

    moga cepat sembuh yer... selamat menjamu selera.. sedap tu. Kekadang makanan simple macam nie yang sedap.

    mselim3

    BalasPadam
    Balasan
    1. wasalam..

      betul tu, lauk biasa tapi selera tu lain..ehehe

      Padam