Spice of My Life

Followers !

Halaman

Isnin, 7 November 2016

Lunch Box !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Tak larat lagi nak masak, tapi rasanya demam dah makin kebah ni, alhamdulillah, lagi dua hari sebelum KK pergi bercuti, huhu, tak sabar rasanya nak berehat


Lauk harini ayam goreng kunyit, sayur kobis dan kuah kari, memang sedap paling penting murah dan berbaloi, cuma RM 4 termasuk penghantaran

Esok kalau larat nak masak sardin saja, ada satu tin kat dapur tu, haha, lauk paling mudah dan tersedap di alam semesta, hehe, boleh jimat sikit kan, dari beli hari hari

Tiada ulasan:

Catat Ulasan