Followers !

Isnin, 7 November 2016

Lunch Box !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Lewat sikit harini cerita pasal makanan, sebab tak masak kan, jadi KK minta orang hantarkan kat kita, tak larat nak jalan KK nak jalan sebenarnya, tapi sekarang baik sikit


KK godek-godek di Whatapps group COD makanan, ada nampak penjual-penjual gigih berniaga mempromosikan makanan yang mereka jual, semua sedap-sedap

KK tertarik nak beli nasi bajet RM 4, nampak menarik, nasi putih + telur dadar + sup ayam + sambal belacan + timun dan percuma air sirap, penghantaran percuma


Sangat sedap nasi tu, KK memang habis sebungkus, tak sangka lauk biasa macam tu boleh dapat dengan harga yang sangat murah, paling penting berbaloi-baloi

Nanti esok kalau tak masak boleh pesan lagi, hehe, kalau KK malas nak masak lah, tapi serius memang sedap, terbaik !

2 ulasan:

  1. kalau kena caranya, lauk simple pon dah sedap.. bahkan lebih murah..

    BalasPadam