Followers !

Selasa, 9 September 2014

Bertiga di Hutan Bandar Bistro :)


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Tak rancang sebenarnya nak makan chicken chop ker, mengidam ker, rasa nak makan, atau saja-saja nak berjalan.


Tapi, petang tadi dalam jam 6 petang, si farah ada Whatapps KK ajak makan chicken chop malam ni.

KK balik kerja pukul 7, jadi malam memang tak ada buat apa, bolehlah nak pergi, pukul 8:30 baru gerak dari rumah


Ajak danial sekali, kami bertiga sahaja, yang lain semua dah sambung belajar, tinggal bertiga je yang tak ada rezeki lagi.

Rasa sunyi pun ada, biasanya ramai, tapi rindu tu tak boleh disorok, betapa rindunya kat kawan-kawan semua.



KK makan Burger Set, Farah dengan Beef Steak dan Danial dengan Chicken Chop, masing-masing lain-lain

Tak disangka, semua pakai baju warna hitam, adakah ini kebetulan atau suratan? hahaha, memang tak rancang pun.


Walau apapun, rindu sahabat lain, harap dapat kumpul lagi macam dulu


Tiada ulasan:

Catat Ulasan