Spice of My Life

Followers !

Halaman

Jumaat, 26 September 2014

Esok dah kerja :)


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Esok KK dah kerja, 2 hari kan cuti, sudah-sudahlah cutinya, haha, kalau nak kira memang tak cukup.


Esok hari Sabtu, pastinya orang ramai sekali, memang dah biasa, tapi kadang-kadang tu tak menang tangan juga

Esok pula hari gaji, aduhai, gembiranya hati ini, haha, tak sabar nak tengok gaji dapat berapa, walau apapun, bersyukur dengan rezeki Allah beri.

Kena tidur awal ni, malas nak taip panjang-panjang, hehe, esok kena bangun awal :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan