Followers !

Jumaat, 5 September 2014

My NEW Jewel : HAMMER Spectacle :)


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Sebenarnya KK buat cermin mata baru, ada rezeki lebih sikit gaji bulan lepas kan, KK juga ada cerita di entri INI


Alhamdulillah, KK anggap ini sebagai hadiah kepada diri sendiri, kalau tak dibelanjakan duit, habis juga kan.

KK sebelum ni pakai cermin mata plastik, terasa hati nak cuba pakai yang jenis besi pula, jadi macam mana ye? hehe

Ini pun masa ada sale, kalau tidak, taknya KK nak buat baru, pakai yang lama saja, hahaha.


Jenama HAMMER, KK beli dengan harga RM 280 sekali frame dan lens, dan pakej dengan nipiskan kanta.

Kalau tak RM 200 saja, lepas nak nipiskan, kena tambah RM 80 lagi, bila dah semakin tinggi power, makin tebal, jadinya makin berat, sebab tu penting nak kena buat nipiskan kanta tu.


Macam mana? lain tak? hehe, ni masa belum siap, pakai sekejap nak tengok keadaan muka sesuai ke tak, nampak beza dengan cermin mata sebelum ni.


Cermin mata lama masih lagi dipakai, hehe, cuma jarang dah, sibuk pakai yang baru sekarang, hehe


2 ulasan: